maanantai 2. heinäkuuta 2012

Kiireinen viikko


Niro tutkimusretkellä.
Huoh... Viime viikko oli niin kiireinen että en ehtinyt paljon Niron kuulumisista kirjoitella. Toisaalta, en paljon tiedäkkään mitä herra on viime viikon aikana puuhaillut, kun itse olen ollut töissä 24/7. Sen olen huomennut että poika on kasvanut hurjaa vauhtia ja oppii kokoajan uusia temppuja. Jalkojen näykkiminenkin on nyt jäänyt vähän vähemmälle kun "mestari" niinkuin Jani Niroa kutsuu on oppinut kiipeilemään penkeille ja kiipeilypuuhun.
Täplämasu





Olen huomannut että lähes kaikilla tapaamillani punaislla kissoilla on samanlainen väritys; raitoja selässä ja täplät mahassa. Minun aiempi kissa Misu oli ihan saman värinen.

Luinkin jostain, että tuo "karvis"-väritys on kollipojilla geeneissä, ja useimmat tuon väriset kissat ovat siis poikia. Niin ja joo... aiempi kissani, Misu oli myös kolli, nimestä huolimatta :)
Niron kanssa dataillaan ja syödään pizzaa!
Kiireettöminä aamuina, joita nyt ei moneen hetkeen ole ehtinyt olla, on meillä Niron kanssa yhteinen aamu datailu. Minä syön ja datailen keittiössä, niin poika kipuaa penkille tai maukaisee, jotta nostan sen syliin. Siinä se sitten viihtyy niin kauan, kun olen saanut syötyä ja selattua facebookin läpi. Välillä poika yrittää järsiä vähän mun läppäriä, mutta sitä lukuunottamatta oikea sylikissa tuo meidän Niro <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti